Skip to content

KNVB x Adecco Brand Identity

Sinds 2000 is Adecco Nederland actief in de voetbalwereld. Als HR-partner heeft Adecco als doel voetbalminnend Nederland te laten zien dat zij de juiste match leggen tussen werknemer en werkgever.

Adecco was in het seizoen 2012/’13 de medeoprichter van het KNVB Talent Team. Dit maatschappelijke project biedt studenten de mogelijkheid om zich via voetbalgerelateerde stages voor te bereiden op hun professionele toekomst. Sinds 2019 is Adecco met hun activatie Man of the Match een nieuwe weg ingeslagen.

Date: 2018
Client: KNVB and Adecco
Role: Creative Designer / Art Director
Location: Zeist

KNVB-PART-1

I was responsible for creating compelling, imaginative, and performance-driving photography, graphic, and video content for multi-channel (360) campaigns. Collaborate with the Marketing and Merchandising teams and be strategic in generating successful, high-performing and brand-defining visual assets. Manage and mentor high-potential designers on their in-house. Creative team, reviewing and approving work at the key stages of each project.

error: Content is protected !!