Paula's Choice Art Director / Creative Designer

Paula’s Choice Skincare is het innovatieve merk van Paula. Met 20 bestsellers op haar naam en als founder van Beautypedia is ze met recht een beauty expert te noemen. De huidverzorgingsrange van Paula’s Choice bestaat uit effectieve, complete skincare routines met hoge concentraties aan actieve ingrediënten. Eerlijkheid, transparantie en wetenschappelijk bewezen effectieve ingrediënten vormen hierbij de basis.

Date:  Aug 2016 – Mar 2019
Client: Paula’s Choice
Role: Art Director / (3D) Graphic Designer
Location: Amersfoort

Truth in beauty.

Paula’s Choice, een wereldwijd huidverzorgingsmerk dat nu meer dan 300 huidverzorgingsproducten heeft, kwam naar ons nadat ze had opgemerkt dat de tijden waren veranderd en het merk zijn stem had verloren.

We hebben het merk strategisch verplaatst om de veeleisende klant aan te spreken die radicale resultaten wil – zonder de hoge prijs of de marketinghype. Vervolgens hebben we de identiteit en marketingbenadering van het merk volledig opnieuw ontworpen, inclusief de ontwikkeling van een volledige verpakkingsrevisie die winkelen in het assortiment gemakkelijk maakt.