KNVB x Adecco Brand Identity

Sinds 2000 is Adecco Nederland actief in de voetbalwereld. Als HR-partner heeft Adecco als doel voetbalminnend Nederland te laten zien dat zij de juiste match leggen tussen werknemer en werkgever.

Adecco was in het seizoen 2012/’13 de medeoprichter van het KNVB Talent Team. Dit maatschappelijke project biedt studenten de mogelijkheid om zich via voetbalgerelateerde stages voor te bereiden op hun professionele toekomst. Sinds 2019 is Adecco met hun activatie Man of the Match een nieuwe weg ingeslagen. De Man of the Match (Crista van der Steege) is een verpersoonlijking van Adecco.

Date: 2018
Client: KNVB and Adecco
Role: Creative Designer / Art Director
Location: Zeist

KNVB-PART-1

As the art director / creative designer I was responsible for the creation of the visual identity. This consists of the visual aspect of branding that businesses create in order to evoke the certain feelings and experiences with their brand. Think of anything visual that KNVBTalent Team produces such as logo design, fonts, photos, and any other visuals that they use to communicate their brand.